۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ آذر | اِلخَميس ٨ ربيع الاول ١٤٣٨ | Thursday, December 8, 2016
  • تولیدات پورتال
  • انتخابات 92
  • گالری تصاویر
  • ویدئوهای جنجالی
  • انتخابات مجلس دهم
  • انتخابات مجلس خبرگان
اخبار و تازه ها
مرتب سازی مناظره ها
رعایت کدامیک از گزینه های زیر درمناظره ها و گفتگوهای مسئولین کشور بعنوان اولویت اول باید رعایت شود؟
بیان حقیقت
75%
 
رعایت مصالح ومنافع ملی
11%
 
پرهیز ازبیان نظرات غیر تخصصی
13%
 
کد : MD-571      تاریخ ایجاد : ۱۳۹۲ شنبه ۲ آذر      تعداد بازدید : 399

مهدی محسنیان راد

مهدی محسنیان راد

 

 

 

 
مهدی محسنیان راد (متولد ۱۳۲۴) جامعه‌شناس ایرانی‌ست. آثار او عمدتاً در حوزه ارتباطات است.
 
آثار
 
ارتباط شناسی: ارتباطات انسانی (میان فردی، گروهی، جمعی)، مهدی محسنیان راد، ناشر: سروش، ۱۳۸۵
روشهای مصاحبه خبری، مهدی محسنیان راد، ناشر: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها، ۱۳۸۷
کتاب نرم افزار ام. آر. پی، مهدی محسنیان راد، ناشر: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی، ۱۳۹۰
جهانی شدن و جهان اسلام، امیرمحمد حاجی یوسفی، احمد مبلغی، سیدصادق حقیقت، مهدی محسنیان راد، حسام الدین آشنا، عماد افروغ، حمید احمدی، حسن سبحانی، محسن الویری، محمدعلی تسخیری، حسین دهشیار، احمد شعبانی، اصغر افتخاری، محمدهادی همایون، ناصر باهنر، حسن آقانظری، الیاس نادران، سعیدرضا عاملی، حسین پوراحمد، حمید مولانا، ابراهیم بزرگر، ناشر: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ۱۳۸۸
ایران در چهار کهکشان ارتباطی: سیر تحول تاریخ ارتباطات در ایران، از آغاز تا امروز، مهدی محسنیان راد، ناشر: سروش، ۱۳۸۵
ریشه های فرهنگی ارتباط در ایران، مهدی محسنیان راد، ناشر: چاپار، مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران، ۱۳۸۸
تحلیل محتوای چهل سال متون آموزش روزنامه‌نگاری (۱۳۷۷) تهران: انتشارات مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها
انقلاب مطبوعات و ارزش‌ها (مقایسه انقلاب اسلامی و مشروطیت) (۱۳۷۵) تهران: سازمان مدارک فرهنگی انقلاب اسلامی
ارتباط جمعی و توسعه روستائی(۱۳۷۵) تهران: مدیریت مطالعات و بررسی‌های وزارت جهاد سازندگی
روزنامه نگاران ایران و آموزش روزنامه نگاری در ایران(۱۳۷۳) تهران: انتشارات مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها
فهرستگان ارتباطات – توصیفی، موضوعی باهمکاری مهرداد نیکنام .( ۱۳۷۳) تهران: انتشارات مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها
ارتباطات انسانی (۱۳۵۶) تهران: انتشارات دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی
 

 

 

نظر شما :
captcha