سعید معادی مشاور مدیر عامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون که به عنوان مدرس در برنامه آموزشی مشتری‌مداری و اخلاق حرفه‌ای ویژه بانکداران شعب این بانک سخن می‌گفت با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: در دنیای رقابتی امروز سازمان‌ها برای رقابت‌پذیری و ایجاد مزیت رقابت‌پذیری موظف به رعایت و اجرای تمام و کمال مقوله اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری هستند.
 
معادی اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری را لازمه هر سازمان و مکمل همدیگر یاد کرد و دراین‌باره گفت: رعایت و اتخاذ رویکرد و کارکرد مثبت نسبت به برخی از اصول که جزء بداهات اولیه و جزء شروط لاینفک برای تحقق منافع و صیانت از حقوق ذینفعان تلقی می‌گردد در شرایط کنونی تعدادی از سازمان‌های تولیدی و خدماتی بواسطه شرایط مختلف تحت‌الشعاع برخی از مسائل قرار گرفته به نحوی که این استراتژی مهم و این وظیفه اساسی که در قالب توجه و تحقق رعایت اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌محوری متجلی می‌شود دستخوش کم‌توجهی و بعضی از مواقع بی‌توجهی و کم‌لطغی قرار گرفته است.
 
مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون توجه مرکز آموزش و پژوهش این بانک را در تحلیل و نیازسنجی و متعاقب آن برگزاری دوره آموزشی کاربردی با عناوین مختلف و در سطوح ستاد و صف این بانک را در خور تحسین یاد کرد و دراین‌باره گفت: رشد، توسعه و افزایش ظرفیت کمی و کیفی و مهارت‌افزایی سرمایه انسانی که منتج به رضایت‌مندی مشتریان شود تنها از مسیر آموزش و استمرار تداوم این امر مهم خواهد بود.
 
شایان ذکر است مرکز آموزش و پژوهش بانک با هدف توسعه و فرهنگ‌سازیِ حرفه‌ای‌گرایی در میان بانکداران شعب، به عنوان رده نخست رویارویی مشتریان با بانک، اولین سری برنامه آموزشی "مشتری‌مداری و اخلاق حرفه‌ای" را روز چهارشبنه برگزار کرد.
 
گفتنی است جامعه هدف این برنامه، بانکداران استان‌های تهران، البرز و قم بودند که به مدت 8 ساعت مباحث کاربردی و شعبه‌محور را در دو زمینه مشتری‌مداری و اخلاق حرفه‌ای با تدریس جناب آقای سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت آموزش دیدند.
 
برنامه آموزشیِ موصوف، برنامه‌ای جامع با منظور توسعه بینش و مهارت همه بانکداران شعب در دو حوزه اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری است که بنا دارد بانکداران را در تمام سطح کشور و در مدیریت شعب استان‌ها تحت پوشش قرار دهد.
 
انتهای پیام/
مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون 
دریافت کد : توجه : شما میتوانید با تغییر مقادیر width و height در کد فوق عرض و ارتفاع دلخواه خود را تنظیم کنید.
نظر شما :
captcha
  • محل تبلیغ شما در پورتال مناظره و گفتگو
سعید معادی مشاور مدیر عامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون که به عنوان مدرس در برنامه آموزشی مشتری‌مداری و اخلاق حرفه‌ای ویژه بانکداران شعب این بانک سخن می‌گفت با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: در دنیای رقابتی امروز سازمان‌ها برای رقابت‌پذیری و ایجاد مزیت رقابت‌پذیری موظف به رعایت و اجرای تمام و کمال مقوله اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری هستند.
 
بنظر شما تغییر سیستم اقتصادی دولت و حذف افرادی مثل دکتر طیب نیا به چه میزان به تحقق وعده های اقتصادی دولت کمک کرد؟
زیاد
12%
 
متوسط
7%
 
کم
79%
 
اعطای جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به بانک دی
اعطای جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به بانک دی
بازدید : ١٢٩
۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به تولیدکنندگان توانمند قزوین اعطا می‌شود
۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به تولیدکنندگان توانمند قزوین اعطا می‌شود
بازدید : ١٢٥
نشست هم اندیشی مدیران، روسای شعب و مدیران گروه مالی دی برگزار شد
نشست هم اندیشی مدیران، روسای شعب و مدیران گروه مالی دی برگزار شد
بازدید : ٩٧
ارسال پیامک رمزپویا ( یکبار مصرف ) برای مشتریان بانک توسعه تعاون رایگان است
ارسال پیامک رمزپویا ( یکبار مصرف ) برای مشتریان بانک توسعه تعاون رایگان است
بازدید : ١٤٢
حضور پرشور همکاران بانک توسعه تعاون در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی
حضور پرشور همکاران بانک توسعه تعاون در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی
بازدید : ١٤٠
واحدهای بانک توسعه تعاون با افزایش کارایی، بستر موردنیاز را برای عملیات توسعه‌ای فراهم می‌کنند
واحدهای بانک توسعه تعاون با افزایش کارایی، بستر موردنیاز را برای عملیات توسعه‌ای فراهم می‌کنند
بازدید : ١٧٦
تسهیلات بانک توسعه تعاون اشتغال آفرین است
تسهیلات بانک توسعه تعاون اشتغال آفرین است
بازدید : ١١٨
روابط عمومی کارآمد موجب اعتلای سازمان می شود
روابط عمومی کارآمد موجب اعتلای سازمان می شود
بازدید : ١٠٩
هزار میلیارد تومان معوقه بانکی در کشور داریم | آقای جلیلی هفتمین نفر در اولین مناظره انتخاباتی
٠٩:٠٥
هزار میلیارد تومان معوقه بانکی در کشور داریم | آقای جلیلی هفتمین نفر در اولین مناظره انتخاباتی
بازدید : ٤٠٥٩
اقتصاد بدون ربا ، توهم یا حقیقت؟ | گفتگوی اختصاصی با دکتر حسن سبحانی - بخش اول
١٢:٥٧
اقتصاد بدون ربا ، توهم یا حقیقت؟ | گفتگوی اختصاصی با دکتر حسن سبحانی - بخش اول
بازدید : ٦٣٥٥
  • محل تبلیغ شما در پورتال مناظره و گفتگو