دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی ضمن بازدید از بیمه دی، خدمات بیمه ای را در تقویت حس اطمینان و آرامش خاطر مردم حایز اهمیت دانست و بر تسریع خدمت رسانی به جامعه ایثارگری تاکید کرد.
به گزارش اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، کریمی در جریان این بازدید که با حضور دکتر فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره، دکتر عبدالرضا سیف، مشاور مدیرعامل در امور بازرسی، مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی و جمشید قزوینیان، رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات انجام شد، ضمن کسب اطلاع از عملکرد بیمه دی با کارکنان این مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.
مدیرعامل بانک دی قرارداد بیمه درمان خانواده معزز شهدا و ایثارگران که در بیمه دی اجرایی شده است را یكی از قراردادهای بزرگ و موفق در صنعت بیمه دانست و گفت: با توجه به اهمیت جایگاه ارزشمند جامعه ایثارگری کشور باید تلاش خود را برای کسب رضایت حداکثری ایشان فراهم آوریم و انتظار می رود همکاران بیمه دی با پرداخت خسارت‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن و ارائه طرح های توسعه‌ای برای خدمت رسانی مطلوب تر به خانواده معزز شهداء و ایثارگران تلاش کنند چرا که تمام مردم ایران، امنیت، آبادانی و پیشرفت کشور را مرهون جانفشانی ها و ایثار این عزیزان هستند.
وی بیمه دی را یکی از موفق ترین شرکت های گروه مالی دی دانست و گفت: باید با تعامل مناسب زمینه ساز   هدایت مشتریان بانک برای بهره مندی از خدمات بیمه دی باشیم و ضمن شناسایی نیازهای مشتریان با ایجاد تنوع در محصولات، ارتقای کیفیت خدمات و پاسخگویی به موقع در حفظ و جذب و افزایش میزان رضایت ذینفعان تلاش کنیم تا به سودآوری با کیفیت و پایدار دست یابیم.
کریمی در این دیدار با اشاره به اهمیت جایگاه صنعت بیمه در شاخص های توسعه یافتگی اقتصادی گفت: از آنجایی که صنعت بیمه ریسک هایی همچون جان، مال و مسئولیت را پوشش می دهد،توسعه یافتگی بیمه به مثابه توسعه یافتگی یک کشور به‌شمار می رود.
وی همچنین تقویت شبکه فروش، توسعه خرده فروشی و کانال‌های دیجیتال، تقویت کنترل های داخلی و ساز و کارهای نوین سرمایه گذاری را از ضرورت های ارتقای جایگاه بیمه دی در این صنعت دانست.
در این دیدار محمدرضا کشاورز، مدیرعامل بیمه دی ضمن خیرمقدم و قدردانی از حضور مدیرعامل بانک دی و هیئت همراه به ارائه گزارش عملکردی از فعالیت‌ها، دستاوردها و برنامه های آتی این شرکت پرداخت.
 کشاورز با اشاره به این که بیمه دی در حال حاضر بیشترین تعداد بیمه گذار و بیمه شده را در طول دوران فعالیت دارد، گفت: بیمه دی از نظر روند رشد، عملکرد بسیار مطلوبی داشته است و در 9 ماهه سال 1398  سودآورترین شرکت در صنعت بیمه بوده است.
وی با بیان این که بیمه دی یکی از شرکت های مطرح و خوشنام صنعت بیمه است و طی سنوات گذشته همواره شفاف ترین صورت های مالی را ارائه داده است، گفت: با توجه به عملکرد مطلوب این شرکت پیش بینی می شود بیمه دی بتواند رتبه یک توانگری که بالاترین رتبه توانگری در صنعت بیمه است را کسب کند.
دکتر فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره بانک دی نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم ارتقای کیفیت خدمات بیمه ای در سطح استانداردهای جدید و تلاش برای کسب رضایت مشتریان، افزود: با توجه به این که در حال حاضر بیمه دی، سومین شرکت صنعت بیمه به لحاظ سهم از پرتفوی بیمه‌ای کشور به شمار می رود باید با اتخاذ سیاست های توسعه‌ای، گام های بزرگ تری برای کسب سهم بیشتر و ارتقای رتبه بندی خود در بازار بیمه بردارد.
وی با اشاره به این که گزارش ها حاکی از رشد صعودی بیمه دی در تمامی شاخص ها است، افزود: انتظار می‌رود بیمه دی با تکیه بر ظرفیت ها و شناسایی بازارها و بازاریابی مناسب زمینه دست یابی به سود حداکثری و پایدار را فراهم سازد.

دریافت کد : توجه : شما میتوانید با تغییر مقادیر width و height در کد فوق عرض و ارتفاع دلخواه خود را تنظیم کنید.
نظر شما :
captcha
  • محل تبلیغ شما در پورتال مناظره و گفتگو
دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی ضمن بازدید از بیمه دی، خدمات بیمه ای را در تقویت حس اطمینان و آرامش خاطر مردم حایز اهمیت دانست و بر تسریع خدمت رسانی به جامعه ایثارگری تاکید کرد.
 
بنظر شما تغییر سیستم اقتصادی دولت و حذف افرادی مثل دکتر طیب نیا به چه میزان به تحقق وعده های اقتصادی دولت کمک کرد؟
زیاد
12%
 
متوسط
7%
 
کم
79%
 
قابل توجه سهامداران محترم  بانک دی
قابل توجه سهامداران محترم بانک دی
بازدید : ١٣٦
طرح تشویقی وصول مطالبات در بانک دی کلید خورد
طرح تشویقی وصول مطالبات در بانک دی کلید خورد
بازدید : ١٢٢
تحقق اهداف بانک دی مستلزم عزم جهادی کارکنان است
تحقق اهداف بانک دی مستلزم عزم جهادی کارکنان است
بازدید : ١٣١
سرپرست اداره پیگیری و وصول مطالبات بانک دی منصوب شد
سرپرست اداره پیگیری و وصول مطالبات بانک دی منصوب شد
بازدید : ١١٨
اعطای جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به بانک دی
اعطای جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به بانک دی
بازدید : ١٣٩
تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است
تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است
بازدید : ١٢٣
برندگان مسابقه عکاسی «دیدار در دی» معرفی شدند
برندگان مسابقه عکاسی «دیدار در دی» معرفی شدند
بازدید : ١٣٢
مشاور مدیرعامل بانک دی در امور بازرسی معرفی شد
مشاور مدیرعامل بانک دی در امور بازرسی معرفی شد
بازدید : ١٣٤
مدیرعامل بانک دی:  تغییر نگرش در زمینه سودآوری ضرورت گروه مالی دی است
مدیرعامل بانک دی: تغییر نگرش در زمینه سودآوری ضرورت گروه مالی دی است
بازدید : ١٢٩
نشست هم اندیشی مدیران، روسای شعب و مدیران گروه مالی دی برگزار شد
نشست هم اندیشی مدیران، روسای شعب و مدیران گروه مالی دی برگزار شد
بازدید : ١٠٤
مراسم اختتامیه تعالی سازمانی در بانک دی برگزار شد
مراسم اختتامیه تعالی سازمانی در بانک دی برگزار شد
بازدید : ١٩١
پیام تسلیت مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و کارکنان بانک دی در پی در گذشت آیت الله رسولی محلاتی
پیام تسلیت مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و کارکنان بانک دی در پی در گذشت آیت الله رسولی محلاتی
بازدید : ١٦٠
مدیرعامل بانک دی در افتتاحیه ارزیابی تعالی سازمانی:  دستیابی به نتایج پایدار حاصل پیاده سازی تعالی در سازمان است
مدیرعامل بانک دی در افتتاحیه ارزیابی تعالی سازمانی: دستیابی به نتایج پایدار حاصل پیاده سازی تعالی د...
بازدید : ١٣١
سرهنگ خزایی در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید سلیمانی:  راه سرخ شهدای مقاومت با اقتدار ادامه خواهد داشت
سرهنگ خزایی در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید سلیمانی: راه سرخ شهدای مقاومت با اقتدار ادامه خواهد...
بازدید : ١٥٦
مدیرعامل بانک دی:  شکوفایی بانک دی در فصل جدید را رقم خواهیم زد
مدیرعامل بانک دی: شکوفایی بانک دی در فصل جدید را رقم خواهیم زد
بازدید : ١٤٨
برات کریمی مدیرعامل بانک دی شد
برات کریمی مدیرعامل بانک دی شد
بازدید : ٦٠٧
پیام تسلیت مدير عامل و اعضای هیئت مدیره بانک دی در سوگ شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی
پیام تسلیت مدير عامل و اعضای هیئت مدیره بانک دی در سوگ شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی
بازدید : ١٤٤
اعضای جدید هیئت مدیره بانک دی انتخاب شدند
اعضای جدید هیئت مدیره بانک دی انتخاب شدند
بازدید : ١٥٦
افتتاح ششمین مدرسه شهدای بانک دی در استان لرستان
افتتاح ششمین مدرسه شهدای بانک دی در استان لرستان
بازدید : ١٥٠
برای دستیابی به رشد پایدار باید تعالی را به عادت روزانه تبدیل کنیم
برای دستیابی به رشد پایدار باید تعالی را به عادت روزانه تبدیل کنیم
بازدید : ١٥٢
جوابیه بانک دی در خصوص ادعای شهردار مشهد درباره کوهستان پارک شادی
جوابیه بانک دی در خصوص ادعای شهردار مشهد درباره کوهستان پارک شادی
بازدید : ١٠٤
بدون ضامن و آنی تسهیلات ارزان قیمت بگیرید
بدون ضامن و آنی تسهیلات ارزان قیمت بگیرید
بازدید : ١٣٧
دومین همایش دی در مسیر تعالی برگزار شد
دومین همایش دی در مسیر تعالی برگزار شد
بازدید : ١٣٥
رونمایی از نرم افزار فیدا در بانک دی
رونمایی از نرم افزار فیدا در بانک دی
بازدید : ١٣٢
  • محل تبلیغ شما در پورتال مناظره و گفتگو