رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از ساماندهی پیامک های انبوه در زمان انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: بر اساس آئین نامه‌ای که در دست تدوین است، ارسال SMSهای تبلیغاتی کاندیداها باید با شماره های دارای هویت و تعریف شده صورت گیرد.
 
دکتر حسن علیزاده امروز در نشست خبری با اشاره به آئین نامه ساماندهی پیامک های تبلیغاتی و انبوه در کشور که هم اکنون در دست تدوین مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، اظهار داشت: این آئین نامه تا پایان فروردین ماه به تمامی شرکت های ارائه دهنده خدمات پیامک و تولیدکنندگان محتوا ابلاغ می شود.
 
دکتر علیزاده با بیان اینکه بحث ارسال SMSهای انبوه باید با مجوز این مرکز ارائه شود، ادامه داد: در ایام انتخابات ریاست جمهوری نیز توسط این آئین نامه کاندیداها موظفند پیامک های انبوه ارسالی خود را با شماره های دارای هویت و تحت یک سامانه تعریف شده مشخص ارسال کنند.
 
علیزاده گفت: تعریف ما از پیامک های انبوه، ارسال بیش از هزار پیامک از طریق سامانه های پیامکی است و به هیچ عنوان قصد ورود به حریم شخصی و خصوصی مشترکان تلفن همراه را نداریم.
 
رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با تاکید بر اینکه سامانه نظارت بر محتوای پیام کوتاه براساس این آئین نامه راه اندازی خواهد شد، تاکید کرد: ساختن فیلم های انتخاباتی که از طریق حامل‌های دیجیتال تکثیر و منتشر می شود و نیز پیامک های تبلیغاتی باید با مجوز این مرکز در زمان انتخابات به مردم عرضه شود.
 
 
منبع: خبرگزاری مهر
دریافت کد : توجه : شما میتوانید با تغییر مقادیر width و height در کد فوق عرض و ارتفاع دلخواه خود را تنظیم کنید.
نظر شما :
captcha
  • محل تبلیغ شما در پورتال مناظره و گفتگو
رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از ساماندهی پیامک های انبوه در زمان انتخابات ریاست جمهوری خبر داد
 
بنظر شما شبکه بومی و اجتماعی ملی مثل سروش تا چه اندازه قابلیت رقابت فنی با نمونه های مشابه به خارجی را دارد؟
زیاد
25%
 
متوسط
18%
 
کم
56%