مذاکره در مورد سیاست انرژی در آمریکا

٤٨:٥٦
بازدید : 4,718
۱۳۹۲ پنج شنبه ۹ خرداد
 
سناتور ترنت لات و بایرون دارگون روز سه شنبه درخواست تشکیل شورای انرژی ملی را اعلام کردند.نظریه آنها بخشی از گزارش و برپایی استراتژی انرژی ایالت متحده می باشد.انتظار می رود که چهار گزارش در ماه ژانویه منتشر شوند که درآن توسعه داخلی در تولید نفت و گاز، مباحث تامین انرژی و چالش های زیست محیطی تصویب می گردد. مذاکره حدود چهل و پنج دقیقه است.
 
- صبح همگی بخیر،من جیسون گرامیت رییس مرکز سیاست دو حزبی هستم .این سعادتی است که از طرف رئسای مرکزاجرا سیاست انرژی برای مطرح کردن نظریه های اولیه ازشما استقبال کنم. به طور گسترده، هدف مرکز سیاست دو حزبی گرد هم آوردن یک گروه متنوع مردمی از کارشناسان واقعی، حامیان مفتخر، مردم درگیرمسائل سیاسی است که چند سال به بررسی جزئیات نظریه های سیاسی که عملی هستند بپردازند و سپس مدافعان سیاست را جمع آوری کنند. باچنین تصوری در سال 2011 یک پروژه جدید انرژی را با تشویق آقایانی که در سمت راست من هستند گرد آوری کردیم که شامل گروه قابل ملاحظه ای از مدیران اجرائی و مقامات ارشد تولید انرژی وهم چنین شرکت ها، اقتصاددانان، دانشمندان و طرفداران محیط زیست وطیف گسترده ای از مردم می شد.
 
ما تا به حال جلساتی که به طور قابل توجهی بحث برانگیز بودند را داشتیم، وهمانطور که گفتم امروزاولین روزی است که نظریه ها را در حضور مردم مطرح می کنیم و بیشترازهمه تصمیم گیری قوه مجریه را در نظر داریم. فردا روزنهایی مذاکرات گروه خواهد بود که در آن سعی بر شناسایی حق نظریه های سیاسی که دراوایل سال آینده منتشرمی شوند، است.بنابراین فکر می کنم که می بایستی به روشنی بگویم که ما امروزبرای بحث در موردنظریه ها گرد هم آمدیم و پس از آن، به طور گسترده تر در مورد قانون انرژی موثر در کنگره بعدی به بحث می پردازیم.
 
صحبت خود را باگفتن اخبار خوبی که در سیاست انرژی وجود دارد به پایان می رسانم.با داشتن فرصت برای ارائه  نسخه هایی از این سخنرانی ،معمولا مسائل اینگونه پایان نمی یابند، اما من بر این باورم که گروه ما پس از کمی تجزیه و تحلیل ،دستاوردهای باور نکردنی در بهره وری انرژی و تولید داخلی و کاهش هزینه های انرژی در مدت زمانی کوتاه را به ارمغان آورده است. هنگامی که به امنیت ملی وتطبیقات اقتصادی زیست محیطی نگاه می کنیم براین سوال که در آن زمان چه کاری می بایستی انجام شود،توجه می کنیم. و نظریه ای که ما برای آن امروز جمع شده ایم،اولین گام امیدوارانه به تلاش برای پاسخ به این سوال است. اکنون خوشحال می شوم که به شما مارگو اندرسون مدیر پروژه انرژی در مرکز انرژی دوحزبی را معرفی کنم.
 
 
 
- با تشکر از جیسون، به شما وهمکارانم  صبح به خیر می گویم. در ابتدا،می خواهم پیش زمینه ی کمی از آنچه که جیسون به شما گفت را بدهم.ما این پروژه را در سال 2011 راه اندازی کردیم زیرا اینگونه فکر میکردیم که در حالی که ایالات متحده در حال تجربه رونق فوق العاده ای در تولید نفت و گاز طبیعی است، پس ممکن است پیشرفت خوبی در انرژی، و صرفه جویی در مصرف انرژی داشته باشد. ما هنوز در برابر مجموعه ای از چالش های انرژی که می بایستی در سال جدید خطاب واقع شوند،قرار داریم. انرژی بصری ما توسط چهارنفراز همکاران اداره می شود واین هیئت مدیره انرژی در حال توسعه گزینه هایی برای پرداختن به چالش های پیش روی خوداست، چالش های که باید در طول زمان بدهی ملی ناپایداررا در کنگره ای مجزا بررسی شوند.
 
بدون شک این مسئله منجر به ایجاد انتخابات دشوار سیاسی می شود، و این انتخابات بعید است بدون رهبری ملی حل شوند، که این موضوع هدف ارائه نظریه های امروزما است. بنابراین همان طور که جیسون ذکر کرد ما قصد داریم چهار نظریه را در ماه ژانویه منتشرکنیم، اما امروز به تمرکز بر بهبود سیاست های توسعه انرژی ،اجرا و پاسخگویی در قوه مجریه می پردازیم. مااینگونه فکر می کنیم، اکنون که رئیس جمهوردوره دوم خود را شروع کرده ودر حال پر کردن کابینه و صورت جلسه سیاست خودمی باشد، زمان انتشار این نظریه است بناباین ارائه این نظریه می تواند بسارخوب باشد تا اینکه بخواهیم  تاماه ژانویه برای انتشار آن با سایر گزارشات صبرکنیم. به طورخاص، اولین نظریه تمرکز بر ایجاد شورای استراتژی انرژی ملی جدید، به همراهی استراتژی انرژی ملی در حال توسعه و فراهم آوردن هماهنگی در تمام امورانرژی قوه مجریه را دارد.
 
نظریه دوم نیاز به بررسی انرژی اصلی که منجربه اجرا استراتژی می شود را دارد. این نظریه ها در کنار یکدیکر وبه همراهی کاخ سفید ،کابینه رهبری لیوو، نمایدگان متخصص می توانند به ایجاد یک مسیر فراگیرتر، متوازن وستودنی برای برآورده کردن نیازهای انرژی طولانی مدت به ماکمک کنند.بنابراین همکاران ما به بحثی منطقی و جزئی که در پشت پرده این نظریه هااست می پردازند، آقایان جونز و بیل رایلی در اینجاهستند،و درمورد تجربه اجرایی خودوعلت این نظریه ها صحبت می کنند، و سپس سناتور اسلات و دارگون در مورد چگونگی بررسی سیاست انرژی ازدید قانونی خودشان صحبت می کنند. تمامی این نظریه ها می توانند به این سیاست کمک کند. پس از بررسی نظریه ها، زمانی برای سوال و پاسخ در نظر داریم .از شما برای حضورتان سپاسگزاریم و آقای جونز بفرمایید شروع کنید.
 
 
 
- با تشکر از شما مارگو و صبح به خیر به همگی، من می خواهم از شما ،همکارنم و گروه برجسته مرکز سیاست دو حزبی برای کار شان در طول چند سال گذشته مبنی بر آنچه که مورد بحث ماست،تشکر کنم. من فکر می کنم یکی از بزرگترین عاملی که این کشور دارد، دستیابی و تحققی است که در چند سال آینده درانرژی به دست می آورد.بنابراین به نظر من امروز، روز مهمی است. اهداف کمی هستند در آینده امنیتی انرژی آمریکا مفید هستند.انرژی، نیروی حیاتی از رونق اقتصاد و جامعه است و انرژی آینده ،فرصت قابل توجهی را فراهم می کند که در آن ما را در دفع مشکلات اقتصادی با مشاغل و فرصت های جدید یاری می سازد. ما می بایستی در برابرمنابع قابل اعتماد، مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست باشیم. ما می توانیم به پایداری آمریکا درجهان در حال حرکت امید داشته باشیم.
 
من گفتم که امروز روز مهمی است، زیرا معتقدهستم که ما خودمان را در یک نقطه منحصر به فرد در تاریخ ،وهمچنین درمحل تلاقی ضرورت و فرصت یافته ایم.پس نباید هیچ خطایی در موردآن داشته باشیم. امنیت انرژی ضروری است زیرا توسط قدرت الکتریکی جهانی در حال توسعه ،محدودیت های منابع اساسی و اثرات زیست محیطی با خود محوری،ساخته شده تا در بازار رقابتی جهانی گسترده توسط پیشگام ارزان تر، واضح تر، منابع انرژی کارآمدتر و راه حلی که جهان به شدت به آن  نیاز دارد،قرار گیرد. اگر شما گزارش شورای ملی اطلاعاتی روند جهانی 2025را بررسی کنید، می بینید که کلمه انرژی یکی از مکرر ترین عواملی است که امنیت جهانی رادر ده تا پانزده سال آینده پس از زمانی طولانی ملزم برای تغییربخش انرژی ، سازمان دهی می کند، پس این بدان معنی است که دستیابی به اهداف بلند مدت، بستگی به عملی که وابسته به دلایل نظری است، دارد.
 
تعریف ویژگی های قرن 24 در مورد فعال بودن وپیشگیری از بحران ها است ومی خواهد پاسخدهی به این درخواست از دید ضرویتی   در میان جامعه جهانی که در آن انرژی مورد اهمیت است،نباشد. برای ایالات متحده این یک چالش مهم دیگری با مسئولیت های رهبری ما در سراسر جهان است. فرماندار لایحه هایی دارد که ضرورت های مارا حمایت می کند، تنها به آن شرط که بتوانیم سازمانی که در واقع می تواند استراتژیک  مربوط به آینده که تحت کنترل مجموع بهره برداری انرژی است را به وجود اوریم همانطور که میبینید امروز این فرصت بزرگ را داریم. آمریکا می تواند دربرکت منابع انرژی اوباما وبزرگترین نوآوران جهان قرار گیرد، البته  اگر بخش انرژی بتواند منبع فراوانی از مشاغل، دستمزد بالاتر و درآمد عالی که همه در سه سال  گذشته ملزم بودند را داشته باشد.
 
تطبیق ضرورت با فرصت، ملزم آن است که ایالات متحده در تفکر و سیاست ما به منظور ایجاد امنیت بلند مدت انرژی و هدف ملی، استراتژیک باشد و با تمام جدیت و هدفمندی، دلالت کند که شخص تنها می تواند جواب خود را با هماهنگی کامل دولت در بالاترین سطح عمومی وشرکت خصوصی بیابد. ما به این نوع رویکرد به امنیت انرژی ملی نیاز داریم. در طول چهل سال گذشته، ما سیاست انرژی زیادی داشته ایم اما سیاست بدون خطا کردن، استراتژی نخواهد داشت. همانطور که مارگو اشاره کرد، تا به حال، تعدادی  گیاهان انرژی ملی را داشته ایم، اما هیچ چیز با جدیت یا قوام برنامه ریزی امنیت ملی ما و یا پشتیبانی یک معماری منسجم درقرن بیست ویک تولید یا اجرا نشد. نظریه های ما به دنبال ایجاد همان سطح از سازمان دهی، ثبت هماهنگی برای اجرا در سیاست انرژی ملی ما است.
 
این یک مسئله امنیت ملی است، که دلیلی برای سازماندهی مجدد و یک رویکرد جدید برای بهترین مسئولان سیاست انرژی فراگیرودر بخش انرژی خصوصی می باشد. در ماه ژانویه رئیس جمهورما، دوره جدید ریاست خودرا آغاز می کند و همه ما در کنگره جدید قسم می خورم که هیچ زمان بهتری برای گردهم آمدن یک ملت برای تعریف علت انرژی در آینده وجود ندارد.علت امنیت تا حد زیادی سطح رفاه وامنیت ملی ما در سال های آتی خواهد بود.از شما سپاسگزارم.
 
 
 
- با تشکر ازمارگو، مرکز سیاست دو حزبی درپی لایحه عجیب و جالب به وجود آمده و موفق ترین سیاست های عمومی در زندگی آمریکایی، نتیجه همکاری هر دو حزب می باشند. این سازمان یکی از نمونه هایی از پروژه هایی است که به تعویق افتاده است.اگر شما قرارداد گروه مارا نگاه کنید،می بینید که ما گروه بسیار متنوع سیاسی، حرفه ای ،پیش زمینه ای ، تجربی هستیم و در حال حاضر گرد هم آمدیم تا اولین گزارش پروژه ای که بر اساس آن توافق کردیم را ارائه دهیم. وعده ما این است که اکتشافات انرژی که درسال های اخیر ایجاد شده اند،امروز تغییری در اقتصاد ایالات متحده با مفهوم تجدید حیات صنعتی امنیت ملی، اوراق قرضه تجارت و توسعه اقتصادی به وجود آورند. این لحظه مهمی است و ما باید بهترین استفاده را از آن ببریم.
 
ملت موقعیتی  برای ورود به دوره جدیدی از فراوانی انرژی نسبی است و به ما گزینه های بسیاری که تا کنون نداشته ایم را می دهد.وقتی به تجربه شخصی خودم نگاه میکنم ،زمانی را در اوایل دهه 1970  به یاد می آورم که محیط زیست برتری بسیاری داشت ، رئیس جمهوریک شورایی برای کیفیت محیط زیست فراهم آورد که این ابزاری جدید برای قانون سیاست ملی و زیست محیطی ایجاد شده بود و به آن اقتداری در رویکرد دولت به محیط زیست می داد. در آن روزها همه می خواستند درمحیط زیست نقش داشته باشند، او(رئیس جمهور)مجوز انجام یک گزارش که در واقع قانون سیاست ملی وزیست محیطی بود و یک گزارش سالانه ازکیفیت محیط زیست، دولتی ازمحیط زیست ملی، و همچنین قرار دادن برنامه قانونی دولت برای محیط زیست را داد.
 
این کار در یک زمان بسیار مهم  سه شعبه کوچک با کارکنان حدود پنجاه نفربا قدرت فوق العاده وهمکاری فکری را به وجود آورد.ما می خواهم اکنون هم همین اتفاق افتد با توجه به اینکه  انرژی به همان اندازه قابل توجه است و اهمیت  دارد، ومن فکر می کنم، این موضوعی است که همه می خواهند در آن نقش داشته باشند.درلیستی که  دارید می بینید که سی و دو انجمن ازکنگره دراین موضوع درگیراند ،و حدود بیست شعبه دولت فدرال نقش قابل توجهی در سیاست انرژی دارند.پس اکنون زمانی است که می بایست در آن کاری صورت گیرد. وقتی به دوره خود در سازمان حفاظت محیط زیست نگاه می کنم،زمانی را به خاطر می آورم که ما ایده ای از شناخت بهره وری انرژی به عنوان یک راه برای تشویق مصرف کنندگان به خرید تجهیزات را مطرح کردیم.
 
ما با کامپیوتر که بسیار کارآمد تر بود شروع کردیم، اساسا با معرفی عملکرد خواب به کامپیوتر ها ،آنهارا کامپیوتر های ستاره انرژی نامیدیم که این کار به تدریج به وسایل دیگر منتقل شد.میزان اضطرابی که بخش انرژی به وجود آورده بود را بخاطر دارم،ما گفتیم که این موضوع به ما مربوط است و تلاش بر کاهش آلودگی است که به وضوح درآن منطقه، مصرف انرژی، مصرف برق بسیار سریع رو به رشد بود و خیلی زود، طی چند سال این دو سازمان با هم برچسب زنی راانجام دادند که کاهش درستاره انرژی به طور ضمنی به یخچال و فریزر و سایر تجهیزات نیز زده شد.
 
این یک نوع از چیزی هایی است که ما تلاش بر تشویق آن در میان سازمان های فدرال داریم، اما بیشتر از هر چیز دیگری الویت دهی و وحدت دهی در رویکرد، وبررسی وانجام گزارش سالیانه این موضوع مهم است ،همچنین من فکر می کنم ما تجربه ی بسیار مهمی رااز محیط زیست به دست آورده ایم و با ارتقاء در بهره وری و ترویج در تمرکز براستراتژی می توانیم کشور و انرژی اقتصادی را به سمت بهبودی سوق دهیم.با تشکر.
 
 
 
- صبح به خیر، ازحضورتان متشکرم،اجازه دهید ازمرکز سیاست دو حزبی برای اجرا پروژه انرژی تشکر کنم زیرا این پروژه برای من جالب ترین تجربه کاری با 18 عضو هیئت مدیره که شامل  افراد درصنعت آب و برق، نفت وگاز، راه آهن، دانشگاه، کار، محیط زیست است وبه طور کلی یک گروه کاملی است و من فکر می کنم پیش رویی در این کاربرای دولت و کنگره در سال آینده بسیار سودمند خواهد بود. اما آنچه که ما براش امروز گردهم آمدیم این است که بخش حاکمی که ژنرال جونز تشکیل داده را به اجرا در آوریم ، همان طو که می داند وی دارای تجربه ای منحصر به فرد در خدمت در پنتاگون، و درارتش و به عنوان امنیت ملی رئیس جمهوری را دارد.
 
وی به یک نکته در ابتدا اشاره کرد که من با آن بر اساس تجربیات 35 ساله در کنگره، آشنا هستم که این سازمانهاوبخش های مختلف و مردم درسرتاسراین دولت وکنگره درکنارهم حضور دارند، اما هیچ گاه راهی برای همکاری و تصمیم گیری برای سیلست انرژی پیشنهاد نشده بود تا اینکه موضوعی که برای آن امروز جمع شدیم از طریق کنگره عنوان شد تا سازمان های مختلف امنیت انرژی که به دیدگاه های مختلفی دست رسی دارند، متحد شوند وسپس اطمینان یابند که دیدگاه های آن ها در حال بررسی است و پس از آن بازبینی انرژی به طور چهار سال که تا حدودی شبیه به آنچه که در پنتاگون انجام شده را به اجرا در آورند. البته این کار با آنچه که آنها در پنتاگون انجام می دهند، بسیار متفاوت است، اما این روش با توجه به تجربه چند ساله من در وزارت دفاع، بسیارمفید خواهدبود.
 
من فکر می کنم که اگر احزاب مختلف راجمع کنیم وبه صحبت در مورد بررسی گسترده تر استراتژی بپردازیم و سپس از طریق گزارش چهارساله به جزئیات  توجه کنید،بسیار نتیجه بخش خواهد بود. البته در کنگره نیز تمام این انجمن های مختلف را داریم که مدعی صلاحیت دهی هستند. من راه حلی ساده ای برایتان دارم، وقتی که رئیس بودم، فقط با پیت سناتورتماس گرفتم وگفتم پیت ما به برخی از قوانین انرژی و قدرت رهبری نیاز داریم، وی گفت موفق باشید!!! در هرحال من پشت وی هستم و او به من سیاست انرژی رایاد می دهد زیرا بالاخره روزی پیش من می آید و می گوید ما باید از راهی دیگر به انجام این کار بپردازیم. اما یکی از سوالات که من می دانم مردم می پرسند،این است که چرا شما این کار رااکنون انجام می دهید؟خوب دولت اوباما فرصت بررسی این طرح را در ماه های نوامبر و دسامبرخواهند داشت تا تصمیم بگیرند از آنها را در سال آینده استفاده بهینه ببرند.
 
همچنین من امیدوار هستم و در گزارشمان توصیه می کنم که این تنها یک عمل اداری نیست بلکه کنگره نیز می بایستی آن را تصویب کندو به بررسی آن بپردازد و پس از آن،ما نظریه های گسترده تری در مورد مسائل دیگر امنیتی، شغلی، بازدهی، نوآوری را خواهیم داشت. این چنین اقدامی بخش مهمی از اقتصاد ما در آمریکا است که ما راهدایت می کنند، اگر ما آن را در راهی صحیح انجام ندهیم، مرتکب اشتباه می شویم.زمانی که شما در فضای بحرانی قانونگذاری می کنید، اغلب این کار را به نحو احسنت انجام نمی دهید و مجبور هستید دوباره آن را انجام دهید. بله ما در حال حاضردگرگونی در انرژی داریم که به نظرمن فرصت  فوق العاده چالش وارانه ای برای ما است تا یک سیاست انرژی ملی  کلی را توسعه بخشیم و برای آینده برنامه ریزی کنیم ودر انتظار یک بحران دیگرنباشیم چرا که بحران دیگری حتما رخ خواهد داد.
 
هنگامی که به تاثیر حیاتی انرژی در سراسر جهان نگاه می کنید، اینکه برای ما چه اتفاقی می افتد و چگونه همه این مسائل به هم مرتبطند، واضح است که به یک رهبر نیاز داریم.مسئله دیگر این است که من به دنبال راه های که در گذشته درهمکاری  دو حزبی داشتیم هستم و بر این باورم که انرژی یکی از آن ها است. ما قانون انرژی سال های 2005 و 2007 ودهه 1980 و1990  را پشت سر گذاشته ایم که همیشه خوب پیش رفته اند،البته گاهی اوقات با دیدگاه ها و بخش های مختلف به دشواری خوردیم اماتوانستیم گرد هم آییم و با همفکری قوانین خوبی را اجرا کنیم. من فکر می کنم که ما می توانیم آن را دوباره انجام دهیم. این همایش باید نتایج دو حزب را داشته باشد.
 
بعضی از مردم می گویند، چگونه این کار را می کنید؟ این کار رهبری نامیده شده و دولت می بایست اقدامی را صورت دهدکه شامل طرح انرژی باشد، ما برای این کار نیازبه رئیس جمهوری داریم که نظریه های خاصی داشته باشد ،به نمایندگان کنگره نیازداریم تا رئیس جمهور و سایرین تا باما که در حال تغییر قانون انرژی هستیم، آماده همکاری شوند.ما می بایستی این کاررادر سال آینده انجام دهیم، 2013سالی است که این کار می تواند انجام شود ومی توان از آن یک دستاورد بسیار مثبت برای کنگره، سیاست، اقتصاد و مردم آمریکا به ارمغان آورد، بنابراین من فکر می کنم وقتی شما به113 همایش و دولتی جدید و یا ادامه دولت پیشین نگاه می کنید ،می بینید که این فرصت بزرگی است و ما معتقدیم که گزارش های ما در حکومت مانند گزارشی که در ابتدا سال آتی خواهیم داشت،در راهی مثبت به پیشرفت کمک خواهد کرد.با تشکر.
 
 
 
- خوب از شما بسیار سپاسگزارم، من واقعا خوشحال ام که بابرخی از افراد برجسته در این میز گرد کار می کنم و بسیار مفتخرم که با مرکز سیاست دو حزبی کار می کنم. من فکر می کنم که افراد دیگر می پرسند چرا حالا ؟ چرا در حال حاضراین کار را انجام می دهیم؟ حال که در آرامش و راحتی زندگی می کنیم واخبار واقعا خوبی از انرژی داریم، پس چه مشکلی وجود دارد؟ چرا حالا؟هیچ کس از افرادی که اینجا حضور دارند ده سال پیش پیش بینی نمی کرد که امروز برای ما چه اتفاقی می افتد، هیچ کس. و این مکان پر از کارشناسان انرژی است. این تاثیر بسیارغیرمحتملی است، ما اخبار خوبی از انرژی داریم،اشکالی ندارد اما تاریخچه انرژی پراز فراز، نشیب است و به همین ترتیب آنچه که ما به آن اعتقاد داریم، علارغم اخبار خوب ، اکنون دقیقا همان زمانی است که ما درفکر بحران آینده هستیم ،اینکه به چه نوع امنیت انرژی و امنیت ملی  نیاز داریم و چگونه برای آن برنامه ریزی کنیم تا اتفاق بی افتد. ؟
 
من از مکان های بزرگ شمالی ،جایی که به سخنان گریسون کیلر گوش می دادیم آمده ام، اومی گفت "ما با افرادی زندگی کردیم که به ما آموزش دادند زندگی یک مبارزه بسیارسختی است.و اگر در برخی مواقع خیلی خیلی خوشحال هستید، صبور باشید، آن نیزمی گذرد!!" احتمالا شرح مناسب برای انرژی این است که ما می بایستی از آنچه که درتولید و بهره وری انرژی اتفاق می افتد، بسیار خوشحال باشیم. گام بعدی چیست؟ برای محافظت از آینده مان چه کاری انجام دهیم؟ اکنون زمان جالبی در کره زمین است، 200000 نفرهر روز به دنیا می آیند که به جامعه ما اضافه می شوند. حدود یک میلیارد نفر جدید به سن مصرف کنندگی می رسند که اتومبیل، ماشین لباس شویی و یخچال نیاز دارند و همه این ها به انرژی وافزایش رقابت در انرژی در این کره خاکی نیاز دارند.
 
ما هنوز حدود 45 درصد از نفتی که استفاده می کنیم از جایی دیگر وارد می کنیم که بسیارمهم است، وبه نظر می رسد هدف اصلی این پروژه این است که می خواهیم در مورد قابلیت اطمینان تامین انرژی ، تنوع عرضه انرژی، بهره وری بیشتر در استفاده از انرژی، و نوآوری در این حوزه کار کنیم. اینها مسائل اصلی برای همه ما است که هدف اصلی این پروژه است. من در برخی از لوایح انرژی 2005، 2007 کار می کردم، یکی از آن هایی که مرا ناراحت میکرد که هیئت مدیره انرژی در رای هر دو حزب در سال 2009 بود که مقدار زیادی از یک خط مشی خوب در آن برای کشوروجود داشت، اما هرگز به مجلس سنا راه نیافت. ممکن است شما بپرسید چگونه این اتفاق در ارسال لایحه انرژی می افتد ؟ من به شما بگویم که چگونه اتفاق می افتد.
 
یک روز صبح، پیت دایموند به دفتر من آمد، او رئیس کمیسیون انرژی بود  گفت: "من می خواهم یک لایحه انرژی بنویسم و به کمک شما نیاز دارم، شما عضو ارشد کمیسیون هستید من می خواهم به شما کمک کنم و بدانم که شما فکر میکنید چه چیزی باید در لایحه باشد، از نظر شماچه چیزی باید در آن باشد؟ "وی به این دلیل احساس می کرد که قادر به انجام این کاراست که انرژی هرگز در مورد سیاست های حزبی نبوده بلکه در مورد مناطق بوده است، منطقه ی مورد علاقه شما کجاست و چگونه می توان شما رااز مناطق مختلف در یک لایحه جمع آوری کرد؟این راهی است که پیت دایموند آغاز کرد،فکر می کنم که در سال 2007 و یا 2005 بود که  او این لایحه را جمع آوری کرد که لایحه ای جمهوری خواهانه و دموکراتیکی بود وکه تنها برای  پیشبرد منافع کشوربود. ما می توانیم دوباره این کاررا انجام دهیم و غیر ممکن نیست. ما عادت بدی داریم که درهمه چیز به دنبال خوش شانسی هستیم درحالی که سیاست انرژی ارتباطی با خوش شانسی ندارد.
 
ما می بایستی تلاش بر ارزیابی مناطق مختلف در کشور را داشته باشیم که چگونه هستند و چگونه آنها را در یک استراتژی ملی قرار می دهیم و آنچه که ما قصد انجامش را دایم دو بخش است که امروز بخش اول آن است و ژنرال جونز، بیل رایلی که در قوه مجریه تجربه کاری دارند، باما همکاری می کنند.این  مذاکره درمورد ساختاراست،دولتی که شامل 20 سازمان فعال سیاست انرژی است، با لوله های موجود چه کار کند؟ این کار مانند یک ارکستر بدون رهبر است،که منطقی به نظر نمی رسد، به همین ترتیب چیزی که ما برای آن کنار هم قرار آمدیم،لایحه شورای ملی انرژی نام دارد و هدف آن مسئله رهبری و ساختار وپس از آن بررسی چهارساله انرژی است که چگونگی  انجام این اجرا را در بر دارد. این ها مسائلی مهمی هستند،بخش اول آن چیزی است که ما قصد انجام آن را داریم، بخش دوم در ماه ژانویه منتشرخواهد شدکه به طوروسیع به حوزه های سیاست انرژی بسیار خاص می پردازدکه همه آنها بسیار،بسیار مهم هستند. اجازه دهید در نهایت بگویم که این این پروژه واقعا جالب است.
 
بسیاری از ما که برای سالهای سال خدمت کرده ایم. این پروژه بسیار منحصر به فرد است. سهامدارانی اینجا هستند و نقطه نظرات متفاوتی دارند ودر تلاش یافتن آنچه که اولویت برای این کشور است،هستند، من فکر می کنم این کار برای من وهمه کسانی که اینجا شرکت دارند بسیارهیجان انگیز است.
 
 
 
با تشکر از شما آقایان ،فکر می کنم که زمانی برای برخی از سؤالات را داریم. من می ایستم تامخاطبین را کمی بهتر ببینم. می توانید سوالات خود را بپرسید، برای شما یک میکروفن درهر دو طرف است، نام، وابستگی خود را بگویید، و دوست داریم ابتدا با رسانه ها شروع کنیم. به ما اطلاع دهید که سوال شما از چه کسی است؟ سوالی نیست؟آقا شما؟
 
سلام، من ادوارد هستم.تقاضاشما چیست؟ این موضوع چه تفاوتی با آنچه که  در سال 2001 رخ داد،دارد؟ وچگونه می توانید سیاستی را بدون اینکه مردم درخواست مذاکرات داشته باشند به وجود آورید؟با تشکر.
 
من فقط می خواهم بگویم که این روش اجرایی  که ما داریم شامل افسران هیئت دولت است و در نظر گرفته ایم تاافرادی که خواستار آگاهی از این موضوع هستند را در جریان بگذاریمو هم چنین به طور گسترده ای با سازمان ها و شرکت های غیر دولتی، حتی قبایل هند مشورت می کنیم. این تلاش واقعافراگیراست. اگر چه برای کنگره فوری و جذاب نیست اما ما امیدواریم که به شکل قانونی بررسی شودو به طور مناسبی سرمایه گذاری شود تااز قابلیت های فوق العاده، تجربه سازمان های فدرال و فرهنگ بهره مند شود.
 
اگربخواهم از پشت پرده مطالبی رابگویم، یکی از اولین چیزهایی که ما در دولت اوباما انجام دادیم شورای امنیت میهن وشورای امنیت ملی بود که به ایجاد فضای متوحد در شرایط تهدید آمیز امنیتی که کشور با آن مواجه است،می پرداخت. ما از مفهوم استراتژی امنیت ملی و بررسی دفاع چهارساله و ابزار و سازمانی که واقعا به خوبی کار می کنند برای حفاظت از کشوراستفاده می کنیم و آن را تا حدودی برای زمینه انرژی که به عاریت گرفته شده، تغییر می دهیم.هیچ وقت به نظر نمی رسید که با داشتن صلاحیت در نمونه های کاری انرژی  قادربه گرد هم آیی برای تولید یک راهبرد سیاست انرژی باشیم. این گزارش، اساسا بدون اضافه کردن چیزی،یا داشتن هزینه ای،به ایجاد سند راهبردی و ابزاری برای ارزیابی اقدامات صورت گرفته شده است.
 
این کار اساسا کپی از آنچه وزارت دفاع یا شورای امنیت ملی می بایستی انجام دهد است تا مطمئن شوید که ما نه تنها یک سازمان بلکه فرآیندهایی که به بررسی می پردازند را داریم که می خواهد وزیرامنیت انرژی تنها وزیر انرژی هسته ای نباشد.این کاراز کسی چیزی نمی خواهد. این بدان معنی است که وقتی رئیس جمهور در مورد استراتژی صحبت می کند مکانیزمی را داشته باشد و نکته ای را بگوید که توسعه تولید چنین سندی را در بر داشته باشد. ما فکر می کنیم، این کار معقولانه و مناسبی برای کشوروآمریکایی ها خواهد بود تا بدانند که کار ما یک استراتژی دارد ومی توانید آن را در اسناد ثبت شده بخوانید.این کار همچنین برای نقش رهبری آمریکا در جهان خوب است زیراهمانطور که سناتور دارگون اشاره کرد، انرژی روزبه روزبیشتر درمشکلاتی که جمعیت رو به رشد با آن مواجه است، حائز اهمیت می شود.با تشکر.
 
 فقط چند نکته ای را می گویم که این کاراز آنچه که در پنتاگون انجام شد،الگو گرفته که البته متفاوت است،این کار فرمان و یا کنترلی نیست که بخواهد بخش های مختلف و سازمان ها را گرد هم آورد تا بنشینند و در مورد سیاست صحبت کنند،آنچه که برای انرژی می بایستی انجام دهیم نیازمند همکاری بخش کشاورزی، وزارت نیرو، سازمان حفاظت از محیط زیست و سایرین افراداست که من فکر می کنم شما 20 سازمان و بخش مختلف را ذکر کردید.بنابراین این کارتنها راهی برای گرد هم آوری آن است، تا طرحی راتوسعه بخشند و سپس  بررسی های جزئی تری را انجام دهند.من فکر می کنم این کاربرای کنگره که می خواهد باصدمات روز افزون مقابله کند،نیزسودمند باشد.
 
من برایان هستم، چگونه می خواهید واقعیتی که برق توسط سازمان های دولتی کنترل می شود ویا اثربخشی یا بی اثری گروه ملی رامورد هدفتان بررسی قرار دهید ؟
 
تنها چیزی که من می خواهم بگویم این است که تعداد افرادی که برق را در سطح دولت تنظیم میکنند، کوچک است،و انجمن آنها انجمن منسجمی است که می تواند منافع زیادی داشته باشد.من فکر می کنم به دست آوردن توافقی منطقی در سیاست، برای چیزی است که تنظیم کنندگان انرژی الکتریکی با آن مواجه شده اند که به طور فزاینده ای شامل سرمایه گذاری ملزم در انتقال گاز است و ما درکشف چنین فراوانی هستیم .این فقط یکی از نمونه های همکاری است که نیازبه  تشویق دارد، من می خواهم که ناظران بدانند که درگیری بزرگ فدرالی که وجود دارد چگونه انجام می شود وهم چنین تقسیم مسئولیت هایی که مقامات برآن ها توافق کرده اند مورد توجه ناظران دولت قرار گیرد.
 
اجازه دهید به بخشی از آن پاسخ دهم. با توجه به خطوط لوله ها و خطوط لوله گاز طبیعی در دوره کنونی، 11 هزار مایل خط لوله در این کشور ساخته شده است ودرهمان دوره 6 صد و 60 مایل از خطوط انتقال ولتاژ بالا ساخته شده است. بنابراین می تواند دلیل واضحی برای آن باشد.از آن جهت که ما قادربه تنوع و توسعه بیشتری در باد و انرژی خورشیدی وتولید انرژی که در آن نور خورشید به عنوان یک حرکت بوسیله باداست،هستیم، این مطلب را می گویم که ساخت انتقال با ولتاژ بالا درااین کشورکه من به میزان آن اشاره کردم ،کاربسیار دشواری است.اما مسئله ی برنامه ریزی، قیمت گذاری، و نشست مسائلی بسیار بحث برانگیز اند.
 
شما حقوق بسیاری دارید که می توانید انجام دهید یا آن را انجام ندهید و به همین ترتیب یکی از لایحه هایی که در 2009 نادیده گرفته شد، ابتدا از رای هر دو حزب، در سطح کمیته، در جامعه انرژی و کنگره سنا عبور کرد اما پس از آن به طور کلی نابود شد که این موضوع برای من ناخوشایند بود. آن لایحه ای که من  رابه یاد پشیتیبانی های دولتی می اندازد، که عنوان انتقالی مساعد و طرحی دقیق را در بر داشت، با این وجود به مردم کشور اجازه داده نشد که در آن نقش و نظری داشته باشند. بنابراین اگر شما درحال برنامه ریزی هستید و به توافقی نمیرسید بدانید که پشتیبانی دولتی می تواند آن را به انجام برساند.ما می بایستی به موضوع ساخت انتقال توجه کنیم. ساخت انتقال با ولتاژ بالا، با توجه به تنوع دراین موضوع ، تنها راهی است که از طریق آن می توانیم قابلیت تولید، تنوعی بیشتر در انرژی و حداکثر رسانی تولید انرژی های تجدید پذیررا به بیشترین حد افزایش دهیم که این کار ساخت انتقال، به معنی سیاست های عمومی  برای کمک دربه انجام رسانی ان اهداف نیز است.
 
ما هنوزکار مان را در این زمینه به اتمام نرسانده ایم، و بخشی از آن رادرماه ژانویه بررسی می کنیم، فردا با 80 عضو هیئت مدیره بحثی در مورد این موضوع خواهیم داشت و سعی می کنیم که به توافق برسیم زیرا همه ما نقاطه نظر متفاوتی در این موضوع داریم،که خوش بختانه با وجود این تفاوت ها تاکنون توانسته ایم این کار را درراهی بسیار مثبت به انجام رسانیم.
 
من استیون از بخش ان.جی هستم،اجرا سیاست انرژی منجر به نقص و یا صعود سیاست میشود و صعود سیاست به بخشی  تبدیل شده که در آن هماهنگی دو حزبی را ندیده ایم،به نظر شما که عاملی در کاردو حزبی هستید، چه چیزی از دیدگاه هر دو حزب امنیت ملی، امنیت اقتصادی و جنبه های امنیتی زیست محیطی وتغییرات آب و هوایی را مورد هدف قرار می دهد؟
 
چیزی که من همیشه می گویم این است که چرا به بحث یا عدم توافق بر سرمسائل بپردازیم؟ این کار منجر به چه چیزی می شود و چه تاثری دارد؟ چیزی که من فکر می کنم شما باید انجام دهید این است که به دنبال راه حلی برای مسائل سیاسی باشید نه بحث بر سر آن ها، زیرا این کارمی تواند نتیجه مثبتی برای اقتصاد و محیط زیست داشته باشد.این نگرش همه اعضا هیئت مدیره است که ما تلاش بر پیدا کردن راه هایی برای کنترل و محدود کردن چیزی هایی که به محیط زیست وارد می کنیم را داریم که البته فکر می کنم این نگرش است را در گزارش مان نشان دادیم.
 
من فقط میخواهم یک بخشی از اخبار خوب را در اینجا اضافه کنم که نیاز به توجه دارد وآن دستاورد فوق العاده در بهره وری انرژی کشور در 30 یا 40 سال از دهه 1970 است. با وجود افزایش چند درصدی در تولید ناخالص داخلی، کاهش گسترده ای درمصرف انرژی در تجارت داشتیم که به علت راندمان بالا و تا حدی به چیزهایی مانند انرژی ستاره ای که اشاره کردم وتشویق در ترویج بهره وری ،می باشد.این مسئله جانشینی برای بسیاری از چیزهایی است که می خواهم با توجه به  نگرش سیاسی و صرفه جویی در مصرف انرژی اتفاق افتند، همانطور که سناتور اشاره کرد این چیزی است که به تازگی کنگره تصویب کرده است. من فکر می کنم که می تواند آن را دوباره با حمایت بیشتر تصویب کند که اکنون امکان استفاده از فرصت های بهره وری درآن وجود دارد.در برخی از ایالت ها مانند کالیفرنیا و   نیویورک  ناظران برق به دنبال جذب توجه ارائه دهندگان انرژی وبرق برای ترویج بهره وری در مصرف با کاهش نرخ است. بنابراین من فکر می کنم که ما می توانیم توافقی در مسئله ی کاربن گیری اقتصاد داشته باشیم.
 
تنوع منابع سوختی و استفاده از آن هاوهمچنین مشکل بهره وری در قضاوت من به موازات منافع سیاست زیست محیطی است.
خب من  فقط این مطلب را اضافه می کنم که در سال 2007، کنگره با استانداردها و دولت موافقت کرد تا آن اعداد را بیشترافزایش دهد. بنابراین مثال کلاسیکی وجود دارد که تا به حال تاثیر واقعی داشته است.
 
من مارگو از انرژی ای.او.ال هستم، نظریه هایی که دارید برایم جالب است و می دانم شما تلاش برای گرد آوری سازمانها در سراسر قوه مجریه دارید، اما از آن جایی که بخش قانونی در این مسئله دخیل است ،می خواهم بدانم که نظریه های که در طول کنگره دارید چگونه پیش می رود و با رهبری قوه مجریه هماهنگ می شود؟
 
نظرما این است که این مسئله به طورقانونی ایجاد شود.اما من فکر می کنم که کنگره از آنچه که در شورای ما به بحث در می آید بهره مند می شود. من فکر می کنم کنگره از گزارش چهارساله بهره مند می شود. من تضمین می کنم،اعضا کنگره، به ویژه من به عنوان سناتوری که زمانی در جنگ خدمت کردم، گزارش چهارساله را نگاه می کنیم، ونتیجه را بررسی خواهیم کرد تا در زمینه انرژی کار سازباشد و اطلاعات در دسترس کمیته قرار خواهد گرفت زیرا ما در تلاشیم که این قانون را در سال آینده توسعه بخشیم.
 
سوال استراتژیکی که کنگره خواهد داشت ،منجر به صحبت در مورد مسائل بزرگتر که مربوط به انرژی است، می شودو حتی از حقوق نظارت بخش های دیگرنیز محافظت می کنند. درنهایت هم انسجام بیشتری دربیان سیاست انرژی استراتژیک نسبت به امروز به وجود خواهد اورد.
 
من فقط یک مطلب خاصی را اضافه می کنم که درنظریه، قانون اساسی با کنگره وجود دارد، من فکر می کنم شما در این گزارش خواهید دید که ما باید نه تلاش سریع خواهیم داشت تا سیاست انرژی خوبی را ایجادکنیم و یکی از آنها اطمینان ازانجام اقدامات اجرایی است به طوری نه تنها همفکری دولت بلکه مشورت با مسئولین پیاده سازی و قانون گذاری را خواهیم داشت.
 
 
 
من می خواهم بگویم که شخصی که می بایستی نظریه را به طور جدی در نظربگیرد، رئیس جمهور است و با توجه به تجربه ام احساس می کنم تا به حال مسائلی زیادی وجود داشته که رئیس جمهوردر اولویت قرار داده و این امرمی تواند یک حرکت قابل توجهی توسط سازمان و افراد فعال در دولت باشد که جدی گرفته شده وهم چنین انگیزه ای فوق العاده ای برای همکاری باشد.
 
همیشه در دولت جدید و یا حتی دوره دوم دولت نوساناتی خواهد بود زیرا تغییراتی در کابینه افرادی که چهار سال در آنجا بوده اند،رخ می دهد.اما این چیزی نیست که بطور آنی انجام شود،من فکر نمی کنم که گزارش چهارساله بعد ازدادن لایحه ای انجام شود مگر آنکه تا پایان سه ماهه اول زمانی برای تغییر در مواضع کابینه و رؤسای سازمانها داده شود سپس بررسی کاملی در دسترس دولت و کنگره  قرارگیرد. البته فکر نمی کنم که این موضوع مشکل بزرگی باشد هر چند تا به حال یک گروه جدید واردکابینه شدند، اما معمولا کابینه حداقل تا فوریه پرمی شودپس انها زمان لازم برای بررسی را دارند.
 
اجازه دهید من این مطلب راذکر کنم  که، من فکر نمی کنم با سازمان های مختلف، مناطق مختلف تاکیدی وجود داشته باشد، اماهمانطور که در همایش به آن اشاره کردم،تاریخچه انرژی هر دو حزب،شامل توسعه سیاست های انرژی بوده است، من حتی فکر می کنم که این موردی است که در آن رئیس جمهور محافظه کار جمهوری خواه و یا رئیس جمهور دموکراتیک مترقی هنوز بر محدوده نسبتا کوچک از آنچه که مورد نیازکشور است، یا اینکه چه چیزی در سیاست انرژی مورد نیاز است، کار می کنند و پس از آن ممکن است تمایل به تاکید بر بخش و یا بخش دیگرداشته باشند. من نگران مسائل مربوط به ساختار محل ادارات مختلف، یا ساختار بی ربط،یا روش ساختاری وهمچنین توسعه معیارهای که بسیار مهم اند نیستم.زمانی که ما در مورد یک بررسی چهارساله صحبت می کنیم، پس درحال صحبت در مورد توسعه معیارهاهستیم که بتوانید آن هارا ارزیابی کنید،اینکه شما در کجا هستید؟ چه چیزی بدست آورده اید ونسبت به توسعه استراتژیک چه اقداماتی کرده اید؟ این یک عامل بسیار مهمی از نظریه ها است.
 
این درست مانند این است که من متوجه پیشرفت هایی که از طریق بهره وری انرژی صورت گرفته و اینکه چه تاثیری در کاهش  تقاضای انرژی و مصرف داشته ،نباشم.که البته من آن را به عنوان بخشی از پروژه های انرژی در نظر گرفتم.
 
من می خواهم به دنبال سوال قبل که در مورد تغییر آب و هوایی صحبت کردیم بپرسم، منظورم این است که اگر شما درمورد توسعه یک استراتژی انرژی ملی صحبت می کنید، تا چه حد باید از سوختهای فسیلی مانند نفت و زغال سنگ دور شویم، تاچه حد این موضوع بایستی در الویت استراتژی که از آن حرف می زنید،قرار گیرد؟
 
من فکر نمی کنم که ما بخواهیم نتیجه چیزهایی را که درماه ژانویه پیشنهاد خواهیم کرد یا مسائلی که بر سر آن ها هنوز به توافق نرسیدیم، فقط به آن خاطر که منابع انرژی را باور داریم ،پیش بینی کنیم.. ما نظریه هایی را بنابرسوخت های فسیلی و انرژیهای تجدید پذیر و دارایی هایی که آنها برای ساختن یارانه ای و انگیزه های مرتبط باآن نیاز دارند راخواهیم داشت.این موارد در اوایل سال جدید پیش بینی خواهند شد.اما اصول اساسی که ما همیشه دراین کشورداشته ایم می بایستی مجموعه کاملی از منابع باشند البته اگربخواهیم سیاست انرژی موفق رو به رشدی را داشته باشیم.
ما همچنین بحثی در گزارش مان درمورد چگونگی عملکردمان در منطقه هسته ای خواهیم داشت.
 
آیا شما برای نزدیک شدن رئیس کنگره و هر دو حزب به نظریه هایتان استراتژی دارید تا بتوانید به آن ها نشان دهید که این موضوع  اولویت بیشتری دارد؟
 
قراراست روی آن مسئه کار کنیم وما نه تنها در مورد نظریه هایمان صحبت می کنیم بلکه به دولت هم آن راارائه می کنیم. بدیهی است ما دراعضای هیئت مدیره اشخاصی را داریم که به دولت دسترسی دارند. من همیشه اعضای این گروه دراین زمینه صحبت کرده ام. بنابراین، هنگامی که ما به پروژه نهایی برسیم، ما آن را نزد کنگره و دولت ها برای بررسی و ارزیابی لایحه انرژی قرار می دهیم.
 
ما نزدیک به دو سال کار بر روی این پروژه بخاطر سرنوشت کار نکرده ایم!!بلکه خواستار استراتژی بحث بر انگیزی برای دولت و کنگره هستیم تانشان دهیم که می شود یک گروه دو حزبی با اهداف مختلف در کنار هم قرارداد تا بر سر سیاست های بسیار مهم کشور به توافق برسند.
 
ما باید ازهمه عوامل مانند اتاق بازرگانی و سازمان های دیگربخواهیم تا آنچه که ما تولید میکنیم را بخوانند و ما را درآنچه که درجهت منافع ملی است،حمایت کنند.
 
سوال دیگری نیست؟ ما به تمامی سوالات شما پاسخ دادیم. من می خواهم همکاران برای حضورشان تشکر کنم. تعطیلاتتان مبارک و امیدواریم که شما در ماه ژانویه ببینیم.با تشکر از شما.
 
 
 
 
 
 
 
دریافت کد : توجه : شما میتوانید با تغییر مقادیر width و height در کد فوق عرض و ارتفاع دلخواه خود را تنظیم کنید.
نظر شما :
captcha
نظرات بینندگان
انتشار یافته : 1
صاعی  | ۱۳۹۲ شنبه ۲۲ تير
2
0
پاسخ
با سلام.خسته نباشید.ممنون به خاطر فایل عالی که در سایت قرار دادید.موفق باشید.
captcha
  • محل تبلیغ شما در پورتال مناظره و گفتگو
مذاکره در مورد سیاست انرژی در آمریکا
 
بنظر شما حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو محصول کدامیک ازرفتارهای زیر از سوی مسئولین است؟
صداقت و مطابقت گفتار ورفتار
36%
 
رعایت ارزشها در تعاملات سیاسی
13%
 
خدمتگزاری موثر و حصول نتایج عملی در حوزه وظایف
49%